Pagrindinis

Kalėdinė dovana

El. paštas Spausdinti PDF

Išvyka į Šiaulius tai tėvelių Kalėdų dovana. Labai laukėme gruodžio 22 dienos. Šiauliai – miestas šiaurės Lietuvoje, ketvirtasis miestas pagal gyventojų skaičių.

Pirmiausia nuvykome į Kryžių kalną. Ant piliakalnio – tūkstančiai kryžių, atvežtų ne tik iš įvairių Lietuvos vietų, bet ir iš užsienio. Kryželį palikome ir mes. Apsilankėme vienuolyne. Mus maloniai pasitiko vienuolis. Jis mus pakvietė į koplyčią, celę, biblioteką. Koplyčią puošia vitražai, išraiškingas altorius. Vienuolyne gali rasti prieglobstį tyloje norintys susikaupti.

Antra pagal lankytinas vietas yra V. Kavaliauskienės katinų muziejus. Katinų muziejuje yra apie 101 tūkstantis eksponatų. Įėjus į muziejų mus pasitiko didelis katinas ,,Direktorius“. Jis visus pasveikino, apuostė. Netrukus pasirodė katė ,,Pavaduotoja“. Trijose didžiulėse salėse katinai atkeliavo iš daugelio pasaulio šalių.

Dviračių muziejus – vienintelis specializuotas. Čia galima pamatyti medinį dviračio prototipą, kuriuo 1792 metais pasispirdamas kojomis po Paryžių važinėjo grafas. Sudomino Žagarėje sukonstruotas namų darbo dviratis. Aplankėme ir didžiausią knygą Lietuvoje. Knygą pakelti gali tik 4 vyrai. Ji sveria 113 kg. Knygoje patalpinta kelių autorių straipsniai apie baltų istoriją. Nustebome patekę į Cento kambarį. Cento kambarys atidarytas 2015m. vasario 16 d., Lietuvos valstybės atkūrimo dieną. Cento kambario įrengimui panaudota 157 tūkst. 130 monetų, kurių bendra vertė 3463 litai 69centai. Buvo gražu, bet labiausiai norėjome kuo greičiau patekti į Vaikystės miestą. Daugiau nei tūkstantis m2 pramogų erdvė, kurioje pakėlę sparnus lėkėme ieškoti nuotykių po nuostabų Vaikų atradimų pasaulį. Tikras lėktuvas ir patekimas į parką, paplūdimys, beždžionių parkas su netikėtomis laipynėmis, labirintas, vulkanas, vulkaninė kalva... Po žaidynių patraukėme į Lazertrono pasaulį. Tai puiki pramoga, paliekanti neišdildomą įspūdį. Mokiniai pajuto kupiną adrenalino ir azarto žaidimo dvasią. Skubėjome į edukacinį užsiėmimą ,,Saldžioji laboratorija“. Lankėmės šokolado muziejuje. Sužinojome, kokį šokoladą gamino senovės majai, actekai. Supratome, kaip kakavmedžio sėklos pavirsta šokoladu. Išbandėme unikalų žaidimą įrenginį su didžiuliu liečiamuoju ekranu. Edukacinio užsiėmimo metu pajutome visą šokoladinių saldainių gamybos procesą. Patys savo rankomis gaminome šokoladinius saldainius. Namo grįžome su pačių pagamintais skanėstų lauknešėliais.

Už išvyką dėkojame tėveliams.

4b klasės mokytoja

Violeta Vanagienė

4b siauliai1_m 4b siauliai2_m 4b siauliai3_m 4b siauliai4_m 4b siauliai5_m 4b siauliai6_m 4b siauliai7_m